قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا به المپیاکوس یونان رسید

قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا به المپیاکوس یونان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- تیم المپیاکوس یونان با برتری مقابل فیورنتینا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، تیم المپیاکوس در فینال لیگ کنفرانس اروپا و با شکست تیم بنفش پوش شهر فلورانس ایتالیا به مقام قهرمانی سومین جام معتبر فوتبال اروپا رسید.در نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد و این نتیجه تا پایان نیمه اول بازی باقی ماند تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه اول ۰-۰ شود.

در نیمه دوم این دیدار باز دو تیم برای گلزنی تلاش زیادی داشتند و چند موقعیت خوب خصوصا برای فیورنتینا پیش آمد که بی دقتی مهاجمین این تیم و درخشش دروازه بان های دو تیم مانع گلزنی مهاجمین شد تا در نهایت در پایان ۹۰ دقیقه این بازی برنده نداشته باشد و دیدار دو تیم به وقت های اضافه ۱۵ دقیقه ای کشیده شود. در وقت اضافه اول باز هم توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد اما در نیمه دوم وقت های اضافی و در دقیقه ۱۱۶ این ایوب الکعبی مراکشی بود که دهمین گل خود را در هشتمین بازی لیگ کنفرانس به ثمر رساند که همین گل با ضربه سر باعث قهرمانی تیم المپیاکوس شد.

با قهرمانی المپیاکوس خوزه لوئیس مندلیبار مربی اسپانیایی که سال گذشته با سویا به مقام قهرمانی لیگ اروپا رسیده بود برای دومین سال متوالی به یک جام دیگر اروپایی رسید و به یک مربی پر افتخار تبدیل شد.


۱۰۰۹