استقلال بهترین تیم خانگی لیگ بیست و سوم

استقلال بهترین تیم خانگی لیگ بیست و سوم

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بهترین عملکرد را در بازی‌های خانگی داشته است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که هم‌اکنون با 64 امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و تمام چشم و امیدش به ساق پاهای بازیکنان مس رفسنجان و اندیشه‌های محرم نویدکیا است تا بتوانند پرسپولیس صدرنشین را در بازی پایانی لیگ برتر متوقف کنند و از این راه شرایط برای قهرمانی‌شان میسر شود یک رکورد ویژه و منحصر به فرد را از خودش در فصل جاری بر جای گذاشته است.

شاگردان جواد نکونام در لیگ بیست و سوم 15 بار در نقش میزبان به میدان رفته‌اند که در 13 تای آن به پیروزی دست یافتند و در 2 تای دیگر به نتیجه تساوی رضایت دادند. عملکردی که واقعا ستودنی است و آبی‌ها از 45 امتیاز ممکن در ورزشگاه آزادی 41 امتیاز گرفتند. استقلال تنها در تقابل با پرسپولیس و مس رفسنجان که میزبان بود نتوانست به پیروزی برسد.

استقلال با کسب برد در برابر گل گهر به بهترین شکل ممکن بازی‌های خانگی فصل خود را به پایان رساند و با احتساب نتایجی که در لیگ بیست و دوم به دست آمد آن‌ها بیست و نهمین بازی بدون باخت در تهران را به ثبت رساندند.

آخرین شکست آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان به تقابل هفته اول‌شان در لیگ بیست و دوم با سپاهان بازمی‌گردد که شاگردان ساپینتو 2 بر صفر مغلوب سپاهان شدند.

9098