پیش‌بازی گل‌گهر - ذوب‌آهن؛ فارغ از هیجانات هفته آخر!

پیش‌بازی گل‌گهر - ذوب‌آهن؛ فارغ از هیجانات هفته آخر!

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم گل‌گهر و ذوب‌آهن فارغ از هیجانات هفته آخر لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر، گل‌گهر در سیرجان میزبان ذوب‌آهن است. دیداری که در بازی رفت و در اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل‌گهر این فصل هم نتوانست رویای حضور در بین تیم های مدعی لیگ برتر را به واقعیت تبدیل کند و از لیگ موفق به کسب سهمیه آسیایی شود. تیم سیرجانی شاید در حال حاضر فقط به فکر جام حذفی باشد اما شاگردان مارینوس اوزونیدیس که اکنون در رتبه نهم جدول جای دارند، در صورت کسب پیروزی در بازی فردا و شکست شمس آذر، در بهترین حالت می‌توانند فصل را با حضور در رتبه ششم به پایان برسانند.

در سمت مقابل ذوب آهن فقط یک امتیاز تا رتبه پنجم جدول فاصله دارد و در صورت اینکه بتواند فردا برنده باشد و ملوان و شمس آذر موفق به کسب پیروزی نشوند، گاندوها فصل را در رتبه پنجم به پایان خواهند رساند.

اما در هر صورت این دیدار یک بازی کاملاً میانه جدولی است که حتی حضور در رتبه های پنجمی یا ششمی هم فایده ای برای دو تیم از حیث کسب سهمیه ندارد و به نوعی شاید بتوان گفت این مسابقه فارغ از هر گونه حساسیت پایان فصل است.

نتیجه هفته گذشته: گل گهر با یک گل در تهران مغلوب استقلال شد و ذوب آهن در اصفهان با نتیجه دو بر یک از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

وضعیت در جدول: گل گهر با ۳۶ امتیاز در رده نهم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۹ امتیاز هفتم است.

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران

گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان

شنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۹

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

تیم داوری: حمید حاج ملک - عباس پورحیدری - علیرضا ممبنی - سیدحسین حسینی

1997