امیدواری ترزیچ و بازیکنان بروسیا دورتموند به پیروزی مقابل رئال مادرید

امیدواری ترزیچ و بازیکنان بروسیا دورتموند به پیروزی مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های رئال مادرید و بروسیا دورتموند امشب در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر خواهند رفت. ادین ترزیچ، نیکو اشلوتربک و یولیان برانت، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 
 
ادین ترزیچ در این باره گفت: «فینال نه برای بازی‌کردن، بلکه برای قهرمان‌شدن است! شاید از نگاه هوادران، برابر اتلتیکو یا پاریسن‌ژرمن برتری مطلق نداشتیم اما ما تیمی هستیم که بیشترین کلین‌شیت این رقابت‌ها را ثبت کردیم و این موضوع، عاملی کلیدی برای حضور ما در ومبلی بود.»
 
وقتی از ترزیچ راجع‌به فرم نامناسب تیم او در بوندسلیگا و تجربه شکست در آخرین فینال اروپایی خود پرسیده شد، پاسخ داد: «شما نمی‌توانید مسابقات چمپیونزلیگ را با رقابت‌های داخلی مقایسه کنید. ما کاملا متقاعد شده‌ایم که فردا نمایشی بسیار خوب خواهیم داشت. همچنین از نقاط ضعف آن‌ها به‌خوبی آگاهیم و برای آن کاملا آماده‌ایم.»
 
یولیان برانت و اشلوتربک نیز به‌عنوان نمایندگان تیم دورتموند، ادین ترزیچ را در این کنفرانس همراهی می‌کردند. یولیان برانت: «تا فردا همه‌چیز فرق می‌کند؛ حقیقت این است که ما هرگز چنین شرایطی رو تجربه نکرده بودیم.»
 
هافبک آلمانی همچنین درباره شانس قهرمانی دورتموند گفت: «ما با اعتقاد کامل این‌جا هستیم و سعی می‌کنیم این رو توی زمین به‌خوبی نشون بدیم.»
 
اشلوتربک: «بازی‌مان در ومبلی، حس‌وحال بازی خانگی را تداعی می‌کند زیرا شنیده‌ام بسیاری از هواداران‌مان در ورزشگاه حاضر هستند.»
 
اشلوتربک در خصوص هوملز و رویس نیز گفت: «آن‌ها قبلا برایم یک اسطوره بودند اما اکنون به رفقایم تبدیل شدند. همیشه وقتی کنار متس بازی می‌کنم چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم. هردوی آن‌ها به ما گفتند که فینال، همیشه با یک بازی معمولی متفاوت است.»

1428