پیش‌بینی اسطوره دورتموند از نتیجه فینال لیگ قهرمانان

پیش‌بینی اسطوره دورتموند از نتیجه فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - رومن وایدنفلر اسطوره بروسیا دورتموند مدعی است که تیم سابقش توانایی شکست دادن رئال مادرید در فینال را دارد. 

به گزارش فوتبالی، امشب دو تیم رئال مادرید و بروسیا دورتموند، فینال لیگ قهرمانان فصل 2023-24 را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهند کرد و حالا اسطوره 43 ساله زنبورها ادعا می کند آن ها می توانند معادلات را برهم بزنند و لوس بلانکوس را در فینال شکست دهند، چون ادین ترزیچ تیم بسیار خوبی درست کرده. 

به نقل از سایت گل، وایدنفلر در گفت و گویی با اسکای آلمان گفت: "ما می بریم، چون الان نوبت بروسیا دورتموند است. آن ها کاملاً آزادانه بازی می کنند. مادرید مثل یک ماشین فتح جام می ماند، مخصوصاً در لیگ قهرمانان اروپا. مردم به دورتموند به چشم مدعی اصلی نگاه نمی کنند. این بزرگ ترین شانس دورتموند برای فتح لیگ قهرمانان اروپاست. شانس هم در فینال بسیار مهم است و یک فاکتور محسوب می شود. شما همچنین نمی توانید به رئال مادرید فضا دهید و تلاش فردی بازیکنان بسیار مهم است. دورتموند بازی خیلی خوبی در مرحله نیمه نهایی مقابل پی اس جی به نمایش گذاشت و در این دیدار هم نباید به بازیکنان رئال مادرید مثل وینیسیوس، فضا دهند."

رئال مادرید به دنبال کسب پانزدهمین قهرمانی و دورتموند به دنبال فتح دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

4416