ستاره آرسنال تبدیل به اولین خرید کمپانی در بایرن مونیخ می‌شود؟

ستاره آرسنال تبدیل به اولین خرید کمپانی در بایرن مونیخ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینسنت کمپانی سرمربی جدید بایرن مونیخ در نظر دارد تا هم تیمی سابقش در منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری میرر مدعی است بایرن مونیخ شرایط اولکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی آرسنال را زیر نظر گرفته و با توجه به اینکه این ستاره 27 ساله، جایگاهش را در ترکیب میکل آرتتا از دست داده و تبدیل به سومین گزینه توپچی ها در پست دفاع چپ شده، حالا وینسنت کمپانی می خواهد از این فرصت نهایت بهره را ببرد و با هم تیمی سابق خود در منچسترسیتی، دوباره همکاری کند. 

به نقل از سایت گل، در روز پنچ شنبه، کمپانی به عنوان جانشین توماس توخل در بایرن مونیخ انتخاب شد و حالا اولکساندر زینچنکو می تواند به اولین خرید این سرمربی بلژیکی در باواریا تبدیل شود. کمپانی سابقه بازی کردن با زینچنکو را در منچسترسیتی دارد. البته این همکاری بعد از اینکه کمپانی در سال 2019 به اندرلخت بلژیک رفت، به پایان رسید. 

زینچنکو در سال 2022 با رقم 35 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و تاکنون توانسته 54 بار برای تیم شمال لندنی به میدان برود. فعلاً تمرکز زینچنکو روی بازی های یورو 2024 با تیم ملی اوکراین است و به نظر می رسد که تکلیف او در تاریخ 14 جولای، بعد از پایان رسیدن مسابقات یورو مشخص خواهد شد.

4416