گزارش ویژه/ 5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و مس رفسنجان (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و مس رفسنجان (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - هشتمین قسمت از رویارویی‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ 23 و در آزادی اکران خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، دیداری که در 7 قسمت قبلی، معدل چندان خوبی از حیث گلزنی نداشته است.

«فوتبالی» این 5 گل را به عنوان برترین گلهای این رویارویی انتخاب کرده است.

* عقیل کعبی

بازی رفت لیگ بیست و یکم که در رفسنجان با تساوی یک - یک به پایان رسید. مس در فاصله حدود 20 متری با دروازه مهمان صاحب یک ضربه آزاد شد. عقیل کعبی پشت توپ ایستاد و آن را با یک شوت وحشتناک به زیر طاق دروازه رادوشوویچ کوبید.

* جلال حسینی

بازی رفت لیگ بیستم که اولین رویارویی دو تیم در لیگ برتر بود. این بازی را پرسپولیس در خانه با یک گل برد. ارسال عالیشاه از روی نقطه کرنر به تیر دورتر رفت و آنجا، جلال حسینی با یک پرش درجای دیدنی و ضربه سری دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

5 گل برتر تقابل مس رفسنجان و پرسپولیس

* کمال کامیابی‌نیا

بازی برگشت لیگ بیست و یکم که پرسپولیس در خانه با نتیجه 3 یک برد. مانور وحید امیری در سمت راست و چند بار تغییر مسیرش، درنهایت منجر به ارسالش شد. توپ حوالی نقطه پنالتی به کامیابی‌نیا رسید و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای و محکم، تور دروازه را لرزاند.

* شهاب زاهدی

بازی رفت لیگ بیست و سوم که در رفسنجان با تساوی یک - یک به پایان رسید. اشتباه لک در خروج و دفع عجیب و غریب سلیمان‌زاده، توپ را به شهاب زاهدی رساند. او درحالیکه پشت به دروازه بود فقط یک راه داشت: ضربه آکروباتیک و همان کار را هم کرد و گل زد.

* مهدی عبدی

بازی برگشت لیگ بیستم که با یک گل در خانه مس به سود پرسپولیس تمام شد. پاس استثنایی امید عالیشاه پشت همه مدافعان مس به مهدی عبدی رسید. عبدی با یک کنترل سینه عالی، توپ را جلوی پایش انداخت و ضربه‌اش بعد از برخورد به دروازه‌بان به گل بدل شد.

5390