اختصاصی فوتبالی/ هیات فوتبال تبریز بی‌اطلاع از واگذاری تراکتور!

اختصاصی فوتبالی/ هیات فوتبال تبریز بی‌اطلاع از واگذاری تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی از واگذاری باشگاه تراکتور ابراز بی اطلاعی می‌کند!

به گزارش فوتبالی، پس از اعتراضات هواداران تراکتور به مالک این باشگاه بعد از شکست مقابل مس رفسنجان در جام حذفی بود که این خبر اعلام شد محمدرضا زنوزی برای فصل بعدی تراکتور را واگذار خواهد کرد و سپس بلافاصله فردای آن روز رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبر از تشکیل جلسه فوق العاده سهامداران این باشگاه و تصمیم مبنی بر واگذاری داد.

در ادامه هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی اعلام کرد که این بار زنوزی مصر به واگذاری است و وی را هیچ وقت به این دلسردی ندیده و حتی باشگاه تراکتور دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر تکذیب نام های اعلام شده برای تیم های پایه مدعی شد تا زمان تعیین و تکلیف شرایط واگذاری اقدامی در این زمینه انجام نخواهد داد تا دوباره بر واگذاری این باشگاه اصرار کند.

با این وجود شنیده‌ها حاکی از این است که تراکتوری‌ها به فکر تشکیل تیم و خرید بازیکن برای فصل بعد هستند و حتی برخی رسانه‌ها خبر از بازگشت تصمیم زنوزی و تیمداری مجدد وی داد‌ه‌اند و این در حالی است که برخی هواداران تراکتور اصرار به واگذاری دارند!

اما پیگیری های خبرنگار “فوتبالی” از هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی نشان می‌دهد این هیات ورزشی که متولی فوتبال استان است، از این موضوع بی اطلاع است و دبیر هیات فوتبال صراحتاً مدعی است هیچ گونه صحبت شفاهی یا کتبی در این زمینه با باشگاه تراکتور نداشته‌اند.

علی خاکی‌زاد دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرفی در گفت‌وگو با “فوتبالی” در این زمینه چنین گفت: «با ما هیچ صحبتی اعم از شفاهی و‌ کتبی نشده و هیچ نامه‌ای دریافت نکردیم. حتماً اطلاع دارید که واگذاری باید از طریق هیات فوتبال باشد و واگذاری به شکل دیگری نداریم. هیات های فوتبال استانی جانشین فدراسیون فوتبال در استان هستند ولی با ما هیچ گونه صحبتی نشده است.»

وی ادامه داد: «تراکتور از استان نخواهد رفت و این را بدانید. آقای زنوزی هزینه کرده و زحمت کشیده و الحق و الانصاف از ایشان ممنونیم. با این حال ما کاملاً بی اطلاع هستیم و نه تنها نامه‌ای نیامده، بلکه من چندین بار به صورت شفاهی که با آقای نصیرزاده صحبت کرده‌ام، صحبتی راجع به واگذاری نکرده‌اند و راجع به سایر مسائل صحبت کرده‌ایم.»

خاکی‌زاد همچنین مدعی شد استانداری به دنبال حل موضوع بوده، نه واگذاری: «مرحوم آقای استاندار قرار بود ورود کنند؛ البته نه برای واگذاری، بلکه برای حل موضوع. قرار بود جلسه‌ای بعد از سفر ریاست جمهوری برگزار شود که به دنبال حل و فصل موضوع باشند که در نهایت با شهادت این عزیزان این اتفاق نیفتاد.»

1997