قرارداد جدید کاپیتان اینتر به زودی امضا می شود

قرارداد جدید کاپیتان اینتر به زودی امضا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- لائوتارو مارتینز پس از توافق برای امضای قرارداد بلندمدت جدید با اینتر، در جمع افعی ها باقی خواهد ماند

به گزارش فوتبالی، مطابق گزارش نشریه گاتزتا دلا اسپورت، مقامات باشگاه اینتر جمعه شب با آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه این بازیکن آرژانتینی ملاقات کردند، جایی که طرفین در مورد شرایط قرارداد جدید صحبت کردند و پس از آن ستاره آرژانتینی موافقت کرد که قرارداد جدیدی را امضا کند. مارتینز که قرارداد فعلی او در ژوئن ۲۰۲۶ به پایان می رسد، تصمیم گرفته است دوران حضور خود در اینتر را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند. طبق مفاد قرارداد جدید، انتظار می رود که مهاجم دستمزدی در حدود ۹ میلیون یورو به همراه پاداش دریافت کند. انتظار می رود تصمیم نهایی در چند روز آینده گرفته شود و پس از آن مارتینز به طور رسمی تمدید قرارداد جدیدی را امضا کند.

کاپیتان اینتر در فصل گذشته در شرایط خوبی از فوتبال خود بود و در تمام رقابت ها ۲۷ گل به ثمر رساند و در ۴۴ بازی ۷ پاس گل داد و همراه با اینتر در سری آ و سوپرکاپ ایتالیا قهرمان شد. این مهاجم در تاریخ ۹ ژوئن و زمانی که آرژانتین در یک بازی دوستانه بین‌المللی به مصاف اکوادور می‌رود، برای آلبی سلسته به میدان خواهد رفت.

۱۰۰۹