کارشناس داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان

کارشناس داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناسان داوری به تحلیل قضاوت بازی پرسپولیس و نساجی پرداختند.

به گزارش فوتبالی، نوید مظفری در واکنش به گل مشکوک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: به نظر من ۹۰ درصد گل پرسپولیس آفساید بود. از این زاویه شاید نمی‌شود 100 درصد نظر داد ولی بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار دارد.وی در خصوص گل استقلال نیز اظهار داشت: دروازه‌بان درون دروازه بود ولی به عقیده من تمام توپ از خط دروازه رد نشد و گل به درستی اعلام نشد. 

* حسین عسگری درباره قضاوت امیر عرب براقی در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی از همان ابتدا حساس بود و نتیجه دیدار استقلال و پیکان نیز بر حساسیت آن اضافه کرد. با وجود این شرایط، هر دو کارت زرد داور در نیمه اول و همچنین اخطارهایی که او در نیمه دوم داد، صحیح بودند و مشکل خاصی هم در محوطه جریمه نیفتاد.

وی درباره صحنه گل پرسپولیس گفت: دوربین روی خط نیست و این باعث شد بحث پیرامون گل پرسپولیس به وجود بیاید. اگر دوربین روی خط بود، می‌شد که به طور دقیق در مورد آفساید بودن یا نبودن اظهار نظر کرد. در این شرایط نمی‌توان نظر قطعی داد.

* تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت امیر عراب براقی در این بازی اظهار داشت: داور قضاوت خوبی داشت و در بیشتر صحنه‌ها به بازی مسلط بود.

او در رابطه با گل گولسیانی که مشکوک به آفساید بود گفت: در صحنه‌ای که من دیدم مدافع مس در سمت راست آفساید را پُر کرده بود و گل سالم بود.

حق وردی در خصوص صحنه نیمه اول بازی استقلال تهران و پیکان که آبی‌ها معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور کرده است، گفت: من هم در صحنه‌ای که دیدم توپ از خط دروازه رد شد و به نظرم یک گل استقلال دیده نشد.

2636