تی‌شرت ویژه اوسمار در جشن قهرمانی؛ سرمربی برزیلی با تصویر یحیی آمد (عکس)

تی‌شرت ویژه اوسمار در جشن قهرمانی؛ سرمربی برزیلی با تصویر یحیی آمد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تی‌شرت اوسمار ویرا در جشن قهرمانی پرسپولیس توجهات زیادی را به خودش جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در پایان ماراتون لیگ بیست و سوم توانست با پیروزی مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه ازادی قهرمانی 68 امتیازی شود و با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال قهرمان شود.

پرسپولیس این ماراتون را با حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت آغاز کرد اما بعد از پایان نیم‌فصل، نتایج پرسپولیس و نوع بازی‌های این تیم برای هوادارانش چندان راضی کننده نبود و همین موضوع، یکی از دلایل استعفای یحیی در پایان نیم‌فصل بود.

بعد از پایان نیم‌فصل باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد تا او را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کند اما برانکو نپذیرفت که به ایران برگردد و مدیران باشگاه بعد از مدتی اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی را به عنون سرمربی جدید معرفی کردند.

اوسمار اگرچه در ابتدا مورد پذیرش هواداران پرسپولیس قرار نگرفته بود اما با چند نتیجه خوب و با نمایش‌های چشم‌نواز خودش را در دل هواداران پرسپولیس جا کرد. در این مدت چند بار پیش آمد که خبرنگاران پرسپولیسِ نیم‌فصل دوم را با تیم یحیی در نیم‌فصل اول مقایسه کرده و نظر سرمربی پرسپولیس را در این باره جویا شدند. 

اما اوسمار هر بار که با این سوالات مواجه شد از یحیی تمجید کرد و گفت تیمی که در اختیار اوست همان تیم گل‌محمدی است و تغییر زیادی نکرده است. اهالی فوتبال این حرف‌های او را نشانه قدرشناسی اوسمار دانستند.

سرمربی برزیلی اما امشب قدرشناسی را در حق یحیی تمام کرد و بعد از این که سوت پایان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان به صدا در آمد با تی‌شرتی که عکس خودش و یحیی روی آن حک شده بود در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر شد.

اوسمار همین چند روز پیش و در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و شمس آذر گفته بود: «من و یحیی با هم دوست هستیم، دوستان با هم حرف می‌زنند و رفت و آمد دارند. تیمی که الان می‌بینید، حاصل کار آقا یحیی هم هست و فقط کار ما نیست. نتایج ما حاصل کار گروهی است که یحیی هم جزو آن است. ما دو سه روز پیش با یحیی در خانه خودم بودیم و با هم چای می‌خوردیم.»

اوسمار یک فصل و نیم دستیار یحیی بود و همیشه رابطه خوب و دوستانه‌ای با او داشت و امروز هم یک بار دیگر این علاقه را به شیوه‌ای دیگر نشان داد تا یک بار دیگر ثابت کند مرد جنتلمن و قدرشناسی است.


1359