علی‌رغم مصدومیت، ستاره بارسلونا در یورو بازی می‌کند

علی‌رغم مصدومیت، ستاره بارسلونا در یورو بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا علیرغم مصدومیت از ناحیه مچ پا، می خواهد تیم ملی کشورش را در رقابت های یورو 2024 همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ در دیدار مقابل رئال مادرید در آوریل مصدوم شد و حالا باید با زمان، برای رسیدن به مسابقات یورو 2024 بجنگد. دی یونگ در این فصل 3 بار از ناحیه مچ پا مصدوم شده و در حالی که کمتر از 2 هفته به شروع مسابقات یورو 2024 باقی مانده، اعتراف کرده هنوز کاملاً آماده نیست. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق آژاکس به تلگراف هلند گفت: "می خواهم برای بازی کردن با تیم ملی هلند در یورو ریسک بکنم، اما مهم ترین چیز برای من این است که مصدومیتم شدیدتر نشود. البته خوشبختانه هنوز به آن مرحله نرسیده و به همین دلیل است که عمل جراحی انجام نداده ام. بله، این سومین مصدومیت مچ پای من در این فصل بود. فقط بار دومی که مصدوم شدم، زودتر از موعد به میادین برگرشتم و مصدومیت هنوز در ذهنم باقی مانده بود. من دوست دارم در یورو بازی کنم، اما همه چیز بستگی به مچ پایم دارد و اینکه ببینم می توانم آماده باشم یا نه. همچنان انفرادی تمرین می کنم و سپس به تمرینات گروهی ملحق می شوم."

4416