پدیده 17 ساله، وارث شماره رونالدو در تیم ملی برزیل

پدیده 17 ساله، وارث شماره رونالدو در تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک هنوز هجده ساله نشده و هنوز در فوتبال اروپا و در هیچ تورنمنت بزرگی در سطح ملی شرکت نکرده اما در کوپا آمریکا شماره 9 تیم ملی برزیل را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، صفحه کنفدراسیون فوتبال برزیل در یک استوری اینستاگرامی تصاویری از کمد اندریک در رختکن را منتشر کرد که این ستاره همچون پالمیراس قرار است که در تیم ملی برزیل هم شماره 9 را بپوشد. 

آخرین باری که بازیکنی در کوپا آمریکا شماره 9 تیم ملی برزیل را پوشید، گابریل ژسوس بود که در سالهای اخیر این بازیکن بیش از هر کسی این شماره را پوشیده بوده است. ریچارلیسون، گابریل باربوسا، ژائو پدرو و ماتیوس کونیا نیز این شماره را به تن  کرده اند. البته فوتبالدوستان این شماره را بیشتر با اسطوره هایی همچون رونالدو نازاریو و آدریانو به خاطر می آورند. 

اندریک در تیم زیر 17 سال برزیل چهار بار شماره 9 را پوشید و پنج گل زد. او در تیم زیر 23 سال برزیل هم با این شماره در هفت بازی دو گل به ثمر رساند. اولین حضور اندریک در تیم بزرگسالان برزیل با شماره 21 بود که در دو بازی مقابل انگلیس و اسپانیا گلزنی کرد. 

اندریک با اتمام دورانش در پالمیراس به کوپا امریکا می رود و بع داز این مسابقات به رئال مادرید ملحق می شود چرا که رئالی ها برای خریدنش 25+35 میلیون یورو هزینه کرده اند.

4125