بایرن مونیخ به صف مشتریان ستاره هلندی پاری سن ژرمن اضافه شد

بایرن مونیخ به صف مشتریان ستاره هلندی پاری سن ژرمن اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جدیدترین اقدام، بایرن مونیخ هم به مشتری‌های پروپاقرص ستاره‌ی هلندی پاریسن‌ژرمن که به‌طور قرضی در آر بی لایپزیگ توپ می‌زند اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته‌ رومانو، مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید باشگاه بایرن مونیخ، در جدیدترین اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه نام ژاوی سیمونز را گنجانده است و جذب او را یک هدف ضروری برای بایرن مونیخ می‌داند.

این بازیکن ۲۱ ساله که در ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ از آیندهوون هلند با استفاده از بند بازخرید ۶ میلیونی توسط پاریسن‌ژرمن خریداری، و به صورت قرضی به شاگردان مارکو رزه اضافه شد، توانست با ثبت ۸ گل و ۱۱ پاس گل، عملکرد چشم‌گیری از خود نشان دهد‌. اکنون، پس از ابراز علاقه‌ی بارسلونا و چند باشگاه انگلیسی، مکس ابرل نیز تایید کرد که برای عقد قرارداد با این ستاره‌ی هلندی فشار خواهد آورد.

اما به ادعای بیلد آلمان، سد بزرگ در راه خرید سیمونز، مخالفت باشگاه فرانسوی است؛ زیرا که نمی‌خواهد طبق بندی که تنها در پنجره‌ی تابستانی امسال فعال است، ۲۰ درصد از حق فروش این بازیکن را به پی اس وی آیندهوون بپردازد. پاریسی‌ها نیز چندی پیش به نزدیکان ژاوی سیمونز اعلام کرده بودند که این بازیکن در این پنجره فروشی نیست اما در آخرین تغییر نظر، باشگاه فرانسوی هیچ مشکلی با انتقال قرضی به مدت ۱ سال نخواهد داشت.

پیش از این، ژاوی ایده‌ی بازگشت به باشگاه فرانسوی را رد کرده بود و از بارسلونا به عنوان جدی‌ترین تیم برای انتقال قرضی سیمونز یاد می‌شد؛ اما اکنون بایستی منتظر ماند و دید با ورود غول آلمانی به این رقابت، سرانجام این ستاره هلندی چه تصمیمی خواهد گرفت.

1428