امباپه تا 25 سالگی چه آماری ثبت کرده است؟

امباپه تا 25 سالگی چه آماری ثبت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و به این ترتیب فصل آینده را در پیراهن مادریدی ها توپ می زند و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، بدون تردید کیلیان امباپه یکی از مطرح ترین ستاره های نسل جدید دنیای فوتبال است. او در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد. امباپه قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را تجربه کرده است و افتخارات خوبی دارد. او تاکنون قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشده است و حالا به دنبال این است که در رئال مادرید قهرمانی در این بازی ها را تجربه کند.

کیلیان امباپه در دوران حرفه ای خود تا اینجای کار 445 بازی انجام داده است. این ستاره فرانسوی در این بازی ها موفق شده است 329 گل به ثمر برساند و 155 پاس گل بدهد. امباپه آمار خوبی را تا اینجای کار ثبت کرده است و در رئال مادرید می تواند آمار خود را بسیار بهتر هم بکند.

کیلیان امباپه در بازی اخیر تیم ملی فرانسه که یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی لوکزامبورگ بود، موفق شد یک گل بزند و دو پاس گل بدهد. امباپه می خواهد در رقابت های یورو 2024 درخشان ظاهر شود و تیمش را در این بازی ها به قهرمانی برساند.

1470