پرفسور بایرن مونیخ در آستانه همکاری دوباره با هانسی فلیک

پرفسور بایرن مونیخ در آستانه همکاری دوباره با هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای نشریات بیلد و اسکای، پروفسور هولگر برویش، که در راس کادر آمادگی جسمانی بایرن مونیخ است، با پایان قرارداد خود در انتهای ژوئن به هانسی فلیک در بارسلونا ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پروفسور برویش، متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۷۴ در آلمان، فارغ‌التحصیل علوم ورزشی و متخصص بهبود عملکرد ورزشی در آلمان است. پیوند او به فوتبال اما، در یک همکاری کوتاه در حین پایان‌نامه‌ی او با سازمان بوندسلیگا رقم خورد و او شانس حضور کوتاهی را در بایر لورکوزن پیدا کرد؛ اما عملکرد او بسیار موثر واقع شد و پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی، در بای آرنا مشغول به کار شد. او بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ به مدت ۱۴ سال، فعالیت خود را در جمع شیرها دنبال کرد و پس از آن، به مدت ۱۰ سال در بایرن مونیخ خدمت کرد.

در پی بحران مصدومیت بایرنی‌ها در فصل گذشته، پروفسور برویش در درون باشگاه بازخواست شد و حتی از کورن‌مایر، که تا سال ۲۰۱۶ و پیش از آن که همراه یورگن کلوپ به لیورپول برود، مربی بدنسازی بایرن بود نیز به عنوان جانشین وی یاد شد.

برویش در بایرن مونیخ با کارلتو و ناگلزمن به جدیت به مشکل خورده بود و تنها مربی‌ای که حامی واقعی او در باشگاه بود، کسی جز هانسی فلیک نبوداکنون، هم رابطه بین بایرن و این پروفسور آلمانی تیره و تار شده است، و هم هانسی، مشکل تیم جدید خود را ضعف فیزیکی عنوان کرده است؛ بنابراین انتظار می‌رود ۲ تن از عوامل اصلی شش‌گانه‌ی تاریخی بایرن مونیخ بار دیگر در بارسلونا همکار شوند.

1428