سنگربان اوکراینی رئال مادرید، یاغی جدید شهر مادرید می‌شود؟

سنگربان اوکراینی رئال مادرید، یاغی جدید شهر مادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در صورت جدایی یان اوبلاک، برای خرید آندری لونین، سنگربان اوکراینی رئال مادرید تلاش خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر صحبت‌ها مبنی بر جدایی یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید از همیشه جدی‌تر شده است. این سنگربان باتجربه پس از سال‌ها درخشش در قاب دروازه اتلتیکو مادرید، با افت کیفیت مواجه شده و گفته می‌شود در آستانه جدایی از روخی بلانکو قرار گرفته است. اتلتیکو از حالا در حال بررسی گزینه‌های جانشینی اوبلاک است.

مامارداشویلی، سنگربان گرجستانی والنسیا، گزینه اصلی جانشینی مدیران اتلتیکو مادرید برای جانشینی یان اوبلاک است. این گلر با شرایط لالیگا آشنا است و در چند فصل اخیر نشان داده است که به خوبی می‌تواند در لیگ اسپانیا خوش بدرخشد. این فاکتور مثبت باعث شده تا مامارداشویلی از سایر گزینه‌ها جلوتر باشد و شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن اتلتیکو مادرید داشته باشد. از طرفی، او از سایر گلرهای باکیفیت اروپا ارزان‌تر است و از نظر اقتصادی نیز برای اتلتیکو صرفه دارد.

اما نشریه اسپانیایی رلوو، از یک گزینه جنجالی اتلتیکو مادرید رونمایی کرد. این رسانه مدعی شده است که مدیران اتلتیکو مادرید نیم‌نگاهی به آندری لونین، گلر اوکراینی رئال مادرید دارد. لونین در مقطعی که تیبو کورتوا دچار مصدومیت شده بود، عملکرد درخشانی در دروازه رئال مادرید داشت، اما برای فصل آینده باز هم کادر فنی کهکشانی‌ها به کورتوا اعتماد خواهند کرد. شاید حضور سنگربان بلژیکی، دلیل محکمی برای جدایی لونین در پایان فصل باشد.

نکته جالب در خصوص این انتقال، این است که تیبو کورتوا راه برعکس را طی کرد و از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید پیوست؛ حالا مدیران اتلتی به دنبال انتقام انتقال کورتوا به رئال مادرید هستند.

1428