ستاره‌های جوان، امیدهای تیم ملی آلمان به فتح قاره سبز

ستاره‌های جوان، امیدهای تیم ملی آلمان به فتح قاره سبز

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی آلمان، با زوج طلایی فلوریان ویرتز و جمال موسیالا در پی فتح یورو است. تیم ملی آلمان، با داشتن این ۲ ستاره، رویای فتح یورو را در سر می‌پروراند.

به گزارش فوتبالی، فلوریان ویرتز یکی از ستاره‌های اصلی بایرلورکوزن در فصلی که گذشت بود. در بایرن مونیخ هم جمال موسیالا، علی‌رغم سن و سال کمی که دارد، توانسته به دوران حرفه‌ای قابل توجهی دست‌یابد. در ۴ قهرمانی بوندسلیگایی بایرن تا سن ۲۱ سالگی، این ستاره‌ی جوان باواریایی‌ها نقش کلیدی خود را به خوبی ایفا کرده است که مهم‌ترین آن، به ثمر رساندن گل قهرمانی بایرن در بازی هفته آخر بوندسلیگا در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در مقابل اف سی کلن بود.

این ۲ ستاره، در صحنه‌ی بین‌المللی هم ترک عادت نکرده‌اند و با درخششی مثال‌زدنی، تمامی چشم‌ها را به خود خیره ساختند. علی‌رغم این که به‌دلیل پست مشابهی که دارند، نمی‌توانند در یک باشگاه هم‌تیمی شوند، ویرتز از رابطه و علاقه‌ی بین خود و موسیالا در مصاحبه با نشریه اسکای آلمان اینطور گفت:«هردوی ما خیلی خوب بازی می‌کنیم. در خارج زمین هم با هم رابطه خوبی داریم. ما قطعا می‌خواهیم با یکدیگر رقابت کنیم اما در تیم ملی، فقط می‌خواهیم موفق باشیم. این تمام چیزیست که برای ما اهمیت دارد.»

همچنین ویرتز اطمینان داد که رقابت با یکدیگر بحث دیگری‌ست و آن‌ها فقط به موفقیت تیم ملی اهمیت می‌دهند:«شخصا تا زمانی که تیم‌مان موفق باشد، برای من مهم نیست که چه کسی در پایان گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند. اگر بخواهیم به هر روش ممکن از یکدیگر پیشی بگیریم برای هیچ‌کدام از ما سالم نخواهد بود. ما هردو ۲۱ ساله هستیم. هردوی ما می‌خواهیم قهرمانی‌های مختلفی کسب کنیم و می‌دانیم برای این کار به همکاری و همدلی نیاز داریم.»

1428