گذشت پنج سال از یکی از بدترین خرید های رئال مادرید

گذشت پنج سال از یکی از بدترین خرید های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پنج سال پیش در چنین روزی بود که ادن هازارد به طور رسمی به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب یکی از بد ترین خرید های رئال مادرید رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شد و پس از آن رئال مادرید در تلاش بود تا یک بازیکن را جایگزین او کند. فلورنتینو پرز در تابستان 2019 تصمیم گرفت که به سراغ خرید ادن هازارد برود تا به این ترتیب جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند. هازارد بین سال های 2012 تا 2019 در چلسی بازی کرده بود و یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش به حساب می آمد. از سوی دیگر ادن هازارد همواره به رئال مادرید علاقه داشت و هیچ وقت علاقه خود به مادریدی ها را پنهان نکرده بود.

در نهایت ادن هازارد با رقم 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. خیلی ها انتظار داشتند که هازارد در رئال مادرید بدرخشد اما این بازیکن با وجود پوشیدن پیراهن شماره هفت، عملکرد بسیار ضعیفی در رئال مادرید داشت. هازارد همواره مصدوم بود و جز ضرر چیزی برای مادریدی ها نداشت. این بازیکن بلژیکی هیچوقت نتوانست در رئال مادرید مشکل اضافه وزن خود را حل کند. هازارد در نهایت در تابستان 2023 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بازنشسته شد. او در حال حاضر 33 سال سن دارد.

1471