لژیونر خوش شانس ایرانی در سودای دومین بازی ملی

لژیونر خوش شانس ایرانی در سودای دومین بازی ملی

پایگاه خبری فوتبالی - سعید مهری امیدوار است دومین بازی ملی خود را مقابل ازبکستان انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، سعید مهری بازیکنی است که فصل گذشته در دو تیم استقلال و آپوئل قبرس بازی کرد. هافبکی که پس از حواشی زیاد پیرامون رقم قراردادش، در پنجره زمستانی از جمع آبی‌ها جدا شده و راهی تیم قبرسی شد تا دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.

مهری در آپوئل ۱۰ بازی برای تیمش انجام داد که فقط در یک مسابقه به صورت کامل و ۹۰ دقیقه به میدان رفته بود و حاصل کار وی فقط ارسال یک پاس گل بود ولی با این وجود هافبک ایرانی توانست در نخستین تجربه خود در فوتبال خارج از ایران، قهرمان سوپرلیگ قبرس شود.

مهری البته از حیث کسب جام خوش شانسی جالبی دارد. این بازیکن در فوتبال ایران با استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپرکاپ شده و با تراکتور هم جام حذفی را بالای سر برده و در تنها تجربه ملی خود توانسته با تیم ملی در مسابقات کافا قهرمان شود.

مهری که در مسابقات کافا به مدت ۳۴ دقیقه برای ایران مقابل افغانستان به میدان رفت تا اولین تجربه بازی ملی خود را به دست بیاورد، امیدوار است در دیدار پایانی ایران در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی توسط امیر قلعه نویی در بازی برابر ازبکستان هم به کار گرفته شود و باید دید سعید مهری می تواند دومین بازی ملی خود را هم تجربه کند یا نه.

1997