سهمیه 1+1 استقلال در چپ و راست تیم ملی؛ حردانی فیکس می‌شود؟

سهمیه 1+1 استقلال در چپ و راست تیم ملی؛ حردانی فیکس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- صالح حردانی امیدوار است بتواند نظر قلعه نویی را جلب کند و سهمیه استقلال در ترکیب تیم ملی را تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل نایب قهرمان لیگ برتر شد، در این فیفادی فقط دو نماینده در تیم ملی دارد که یکی از آنها در دیدار برابر هنگ کنگ به میدان رفت.

ابوالفضل جلالی که این فصل رقابت شانه به شانه‌ای با ریکاردو آلوز پرتغالی برای کسب عنوان بهترین پاسور داشت، در هفته پایانی کم آورد تا آلوز برای دومین فصل پیاپی این عنوان را از آن خود کند، گرچه جلالی موفق به کسب عنوان بهترین پاسور فصل نشد، اما او مزد رقابت با آلوز را گرفت و به تیم ملی دعوت شد و در اولین دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ هم به صورت فیکس به میدان رفت.

دیگر نماینده استقلال صالح حردانی است که پس از مصدومیت کوین یامگا وظیفه‌‌اش سنگین‌تر شد، با این حال او عملکرد خوبی داشت و تبدیل به آچار فرانسه آبی‌ها شد. همین باعث شد او هم همراه جلالی راهی اردو تیم ملی شود. 

قلعه‌نویی در دیدار برابر هنگ کنگ آریا یوسفی جوان را به صالح حردانی ترجیح داده بود و حردانی از دقیقه 66 وارد زمین شد، حالا حردانی امیداور است که در بازی مقابل ازبکستان به صورت فیکس به میدان برود و سهمیه استقلال در ترکیب تیم ملی را تکمیل کند. حردانی تا اینجا 5 بازی برای تیم ملی به میدان رفته است و در سودای ششمین بازی ملی خود است.

2636