فتوشوت‌های تونی کروس برای آخرین حضورش در جام ملت‌های اروپا

فتوشوت‌های تونی کروس برای آخرین حضورش در جام ملت‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - جمعه بیست و پنجم خرداد ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که رقابت های یورو 2024 به طور رسمی آغاز شوند و در بازی افتتاحیه تیم ملی آلمان که میزبان رقابت ها است به مصاف تیم ملی اسکاتلند می رود.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا، قرار است که برای آخرین بار در دوران حرفه ای خود در این بازی ها حضور داشته باشد چرا که او پس از پایان یورو 2024 کفش هایش را می آویزد و به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. تونی کروس در سی و چهار سالگی تصمیم گرفته است که به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند. باید دید که ناگلزمن او را در ترکیب تیم ملی آلمان مقابل اسکاتلند قرار می دهد یا خیر و این که به طور کلی به چه شکلی از او در بازی های یورو 2024 استفاده خواهد کرد.

تونی کروس هم مثل دیگر بازیکنانی که در رقابت های یورو 2024 حضور دارند، پیش از شروع این رقابت ها فتوشوت های رسمی گرفته است و این فتوشوت ها در رسانه منتشر شده اند. برخی ها معتقدند که کروس هنوز هم می توانست به دوران حرفه ای خود ادامه بدهد اما کروس می خواهد که در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

1470