پست اینستاگرامی رونالدو پیش از شروع یورو 2024

پست اینستاگرامی رونالدو پیش از شروع یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ایرلند رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و پیش از شروع رقابت های یورو 2024 یک برد روحیه بخش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، پرتغالی ها که در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی رسیدند، حالا در رقابت های یورو 2024 هم به دنبال قهرمانی هستند و می خواهند دوباره آن افتخار را تکرار کنند. کریستیانو رونالدو 39 ساله است و اعتراف کرد که زمان خداحافظی او از دنیای فوتبال نزدیک شده است. ممکن است یورو 2024 آخرین تورنمنت ملی رونالدو باشد و همین قضیه موجب می شود تا او تمام توان خود را در این رقابت ها به کار گیرد.

کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند، دبل کرد و دو گل به ثمر رساند. او پس از این بازی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" برد بزرگ برای تیم. پیش به سوی یورو "

رونالدو برای ششمین بار در دوران حرفه ای خود حضور در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه خواهد کرد. او تا حالا چهارده گل در این بازی ها زده است و آقای گل تاریخ این رقابت ها به حساب می آید.

1470