رونالدو با هر قسمت از بدن خود چند گل زده است؟

رونالدو با هر قسمت از بدن خود چند گل زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند موفق شد دو گل به ثمر برساند و به این ترتیب نشان بدهد که پیش از رقابت های یورو 2024 در یک آمادگی کامل و صد درصدی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو با دو گلی که مقابل تیم ملی ایرلند به ثمر رساند، به تعداد 895 گل در دوران حرفه ای خود رسید و حالا فقط 5 گل تا رسیدن به تعداد 900 گل در دوران حرفه ای خود فاصله دارد. اما رونالدو این گل ها را با کدام قسمت های بدنش به ثمر رسانده است.

کریس رونالدو در اصل یک بازیکن راست پا است اما با پای چپ و ضربات سر هم گل های زیادی زده است. رونالدو 570 گل در دوران حرفه ای خود با پای راست به ثمر رسانده است. او 173 گل با پای چپ زده است. رونالدو 150 گل با ضربه سر به ثمر رسانده است و یک گل هم با شانه خود زده است. کریس رونالدو همچنین یک گل دیگر هم با قسمت های دیگر بدن خود به ثمر رسانده است و به این ترتیب 895 گل به ثمر رسانده است.

رونالدو می تواند در یورو 2024 به تعداد 900 گل در دوران حرفه ای خود برسد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل در این رقابت ها پیش خواهد رفت.

1470