فینال حذفی یعنی قهرمانی؛ سپاهان رکوردش را حفظ می‌کند؟

فینال حذفی یعنی قهرمانی؛ سپاهان رکوردش را حفظ می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان اصفهان و مس رفسنجان دو تیم حاضر در فینال رقابت‌های جام حذفی امسال خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان توانست در دیدار نیمه نهایی، دو بر یک در مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی برسد و راهی مسابقه فینال شود و در طرف دیگر نیز مس رفسنجان در پنالتی‌ها از سد آلومینیوم اراک گذشت تا دومین تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها باشد. 

این دو تیم بر اساس اعلام سازمان لیگ باید روز پنجشنبه 31 خرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار کننده دیدار فینال باشند و تکلیف قهرمان را مشخص کنند که اگر سپاهان باشد، برای پنجمین بار و اگر مس باشد برای اولین بار به این قهرمانی خواهند رسید.

نکته جالب اما در مورد سپاهان، چهار قهرمانی گذشته آن‌هاست. طلایی پوشان زاینده‌رود تا قبل از صعود به فینال رقابت‌های امسال، 4 بار و در سال‌های 1383-1382، 1385-1384، 1386-1385 و 1392-1391 به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بودند که در تمامی این فینال‌ها برنده از بازی خارج شدند و به عنوان قهرمانی رسیدند به عبارت دیگر، سپاهان تا به امروز هر وقت به فینال رسیده توانسته قهرمان شود و هرگز در فینال‌های جام حذفی، بازنده نبوده است.

آن‌ها امسال و پس از 11 سال برای پنجمین بار به فینال جام حذفی رسیده‌اند و اگر می‌خواهند رکوردشان پابرجا بماند باید از سد مس رفسنجان بگذرند اما مسی که محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد. هافبک سال‌های نه چندان دور سپاهان که پنجمین بازیکن با سابقه تاریخ باشگاه سپاهان بوده و در همه قهرمانی‌های سپاهان در جام حذفی و حتی لیگ برتر به عنوان کاپیتان، جام قهرمانی را بالای سر برده است. حالا در مقابل عشق قدیمی خودش قرار گرفته و باید دید این رکورد سپاهان در جام حذفی را می‌شکند یا سپاهان، دست‌های نویدکیا را از کسب اولین عنوان قهرمانی در قامت سرمربی را کوتاه می‌کند؟

7899