درخشش مدافع فرانسوی آرسنال در دیدار مقابل تیم ملی اتریش

درخشش مدافع فرانسوی آرسنال در دیدار مقابل تیم ملی اتریش

پایگاه خبری فوتبالی- ویلیام سالیبا در نخستین بازی تیم ملی فرانسه در یورو 2024 به میدان رفت و آمار خوبی هم از خود به جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته نخست یورو 2024، تیم‌های ملی فرانسه و اتریش به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت خروس‌ها موفق شدند با یک گل از سد شاگردان رالف رانگنیک عبور کنند. این پیروزی سخت اما شیرین، باعث شد تا فرانسوی‌ها با دست پر به استقبال دیدار حساس هفته دوم برابر تیم ملی هلند بروند. هرچند مصدومیت کیلیان امباپه می‌توانست کام هواداران فرانسه را در شب پیروزی، تلخ کند.

مدافعان تیم ملی فرانسه، نکته امیدوارکننده این بازی برای دیدیه دشان و هواداران این تیم بودند. تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، دایوت اوپامکانو و ژول کنده نشان دادند هماهنگی خوبی در خط دفاعی دارند و به بازیکنان تیم ملی اتریش فرصت ندادند تا موقعیت‌های زیادی روی دروازه مایک مانیان ایجاد کنند. اتریشی‌ها در این مسابقه تنها 5 شوت زدند که فقط 2 شوت در چارچوب دروازه تیم ملی فرانسه بود.

نکته جالب توجه اما، درخشش ویلیام سالیبا بود. بازیکنی که رسانه‌ها اعتقاد داشتند جایی در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه ندارد و دیدیه دشان ترجیح می‌دهد از زوج ابراهیما کوناته و دایوت اوپامکانو در قلب خط دفاعی استفاده کند. سالیبا در دیدار مقابل تیم ملی اتریش به میدان رفت و آمار خوبی هم از خود به جای گذاشت تا جایگاهش برای بازی‌های بعدی مستحکم بماند.

او در تمام دوئل‌های زمینی و هوایی پیروز شد و 94 درصد پاس‌هایش هم به سلامت به مقصد رسیدند. او در تمامی اقدام‌هایش در دریبل زدن حریف هم موفق بود.

1428