پیشنهاد منچستریونایتد برای ویتور روکه رد شد

پیشنهاد منچستریونایتد برای ویتور روکه رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد با پاسخ منفی بارسلونا برابر پیشنهاد جذب ویتور روکه روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل در پروژه بازسازی منچستریونایتد سر جیم رتکلیف با موانع دیگری روبرو شده است زیرا طبق گزارش‌ها، بارسلونا اکنون تمایلی به فروش ویتور روکه، مهاجم خود در میان شایعاتی مبنی بر ناراضی بودن وی در نیوکمپ ندارد. منچستریونایتد و یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی هستند که علاقه‌مند به جذب روکه از بارسلونا هستند، اما حالا تیم انگلیسی شاهد رد شدن پیشنهادی خود برای مهاجم برزیلی بوده‌اند.

رتکلیف و گروه تجاری او یعنی INEOS پس از اینکه تیم در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به رده هشتم لیگ برتر رسید و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، سخت مشغول پروژه بازسازی تیم در اولدترافورد هستند. علیرغم مذاکره با سایر مربیان، هیئت مدیره از اریک تن هاگ به عنوان سرمربی حمایت کرده است، اما نمی توان همین تیم فعلی را برای فصل آینده به عنوان یک تیم مدعی در نظر گرفت.

بازیکنان تیم اصلی شامل آنتونی مارسیال، رافائل واران و برندون ویلیامز در پایان قرارداد خود از تیم شدند و انتظار می‌رود که خروجی های بیشتری نیز وجود داشته باشد. خروج مارسیال و نگرانی‌های فزاینده در مورد فرم مارکوس رشفورد، منچستریونایتد را نگران کرده است تا گزینه های هجومی برای تقویت این تیم در فصل آینده مطرح شوند. مدیر برنامه های ویتور روکه به منچستریونایتد پیشنهاد شده است و از سویی این بازیکن می‌خواهد بارسلونا را ترک کند، اما باشگاه بارسلونا پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کرده است. اگرچه گمان می‌رود که آنها به مهاجم جوان برزیلی خود پیشنهاد داده‌اند تا با په‌ په مهاجم پورتو معاوضه شود، اما باشگاه پرتغالی علاقه‌ای به این مبادله ندارد و از تیم حاضر در لالیگا می‌خواهد تا بهای کامل را برای ستاره برزیلی خود یعنی په‌ په بپردازند.

۱۰۰۹