مدافع جوان هلندی چلسی در آستانه انتقال به استون ویلا

مدافع جوان هلندی چلسی در آستانه انتقال به استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- ایان ماتسن، مدافع چپ هلندی باشگاه چلسی مورد توجه استون ویلا قرار گرفته و در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه انگلیسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ایان ماتسن، مدافع چپ جوان چلسی در این فصل به صورت قرضی در بروسیا دورتموند توپ زد. او عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت تا بحث‌ها در خصوص انتقال دائمی‌اش به دورتموند جدی‌تر شود. اما اشتباه این مدافع جوان هلندی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید که امیدهای زنبورها را نابود کرد، باعث شد تا مدیران باشگاه آلمانی نسبت به خرید دائمی او دلسرد شوند. حتی گفته می‌شود این اشتباه مرگبار باعث شد تا رونالد کومان نام او را در لیست اولیه تیم ملی هلند برای یورو 2024 قرار ندهد.

حالا این بازیکن در آستانه انتقال به استون ویلا است. شیرهای بیرمنگهام پس از فصل خوبی که با هدایت اونای امری پشت سر گذاشتند، می‌خواهند تیم خود را برای حضوری آبرومندانه در لیگ قهرمانان اروپا تجهیز کنند. اونای امری پیش از این مدعی شده بود که قصد دارد در فصل جدید تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

به نقل از فابریزیو رومانو، استون ویلا برای خرید ایان ماتسن، پیشنهادی 6 ساله ارائه کرده است. مذاکرات انجام شده است و گفته می‌شود که امروز مدارک لازم ارسال خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که 37.5 میلیون پوند از این انتقال به چلسی برسد. مدیران چلسی قصد دارند با این مبلغ یک بازیکن از استون ویلا به خدمت بگیرند. جان دوران، مهاجم این تیم گزینه آن‌ها است.

1428