سه امتیاز برای یاران مسی در حضور دو بارسایی سابق

سه امتیاز برای یاران مسی در حضور دو بارسایی سابق

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر فوتبال آمریکا یا همان MLS، اینتر میامی و کلمبوس کرو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی و لوییس سوارز حضور نداشتند چرا که مسی و سوارز در حال حاضر در اردوی تیم های ملی خود هستند و منتظر هستند تا رقابت های کوپا آمه ریکا شروع شود.

البته در این بازی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس که دو بارسایی سابق هستند، در ترکیب اینتر میامی حضور داشتند و به پیروزی تیم خود کمک کردند.

در این بازی فرای در دقیقه 10 روی پاس گرسل و لئوناردو کامپانا رومئو در دقیقه 21 گل های اینتر میامی را به ثمر رساندند. تک گل تیم کلمبوس کرو را هم هرناندز در دقیقه 40 روی پاس موریس به ثمر رساند.

اینتر میامی در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ برتر آمریکا است. البته این صدرنشینی احتمالا موقت خواهد بود چرا که سینسیناتی که در رده دوم ایستاده است، تنها دو امتیاز کمتر از اینتر میامی دارد و این در حالی است که دو بازی کمتر از اینتر میامی انجام داده است.

1471