کریستال پالاس به دنبال تمدید با وینگر فرانسوی

کریستال پالاس به دنبال تمدید با وینگر فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه کریستال پالاس قصد دارد نهایت تلاش خود برای حفظ مایکل اولیسه را انجام دهد و آن‌ها می‌خواهند به وینگر فرانسوی پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند.

به گزارش فوتبالی، مایکل اولیسه ستاره فرانسوی کریستال پالاس یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیم‌های بزرگ انگلیسی مانند چلسی و منچستریونایتد است. اولیسه در قرارداد خود بند خرید ۶۰ میلیون یورویی دارد اما عقاب‌ها قصد دارند با تمدید قرارداد با او هم دستمزد و هم بند خرید وینگر فرانسوی را بالاتر ببرند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، کریستال پالاس در دو روز اخیر به مایکل اولیسه پیشنهاد تمدید با دستمزد بالاتر و همچنین یک بند آزادسازی جدید برای سال ۲۰۲۵ ارائه داده است. با این وجود که عقاب‌ها قصد حفظ ستاره‌ی خود را دارند، چلسی همچنان از خرید اولیسه مطمئن است اما همه چیز به بازیکن بستگی دارد.

آبی‌ها وارد مذاکرات مستقیم با اولیسه و اطرافیان او شده‌اند. چلسی وسواس زیادی برای امضای قرارداد با این بازیکن دارد. آن‌ها معتقد هستند که اولیسه برای بازی در خط حمله و کنار مودریک و پالمر و دیگر بازیکنان فوق العاده خواهد بود.

در نهایت به گفته‌ی رومانو، چلسی پیشنهاد مالی سنگینی به اولیسه خواهد داد. و احتمال می‌رود که هر دو تیم کریستال پالاس و چلسی در روزهای آینده و شاید در هفته‌ی‌ آینده، پاسخ وینگر فرانسوی را در مورد پیشنهادهای خود دریافت کنند.

۱۴۲۸