بازیکن جوان رئال مادرید به لاس پالماس پیوست

بازیکن جوان رئال مادرید به لاس پالماس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - لاس پالماس نیمی از حق انتقال ماروین پارک، محصول آکادمی رئال مادرید را با دو میلیون یورو در اختیار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ماروین که اصالتی از نیجریه و کره جنوبی را دارد، در دو فصل اخیر قرضی از رئال مادرید به لاس پالماس رفته بود. وی توان حضور در پست های دفاع راست و بال راست را دارد و پس از نمایش خوبش در فصل های اخیر در لاس پالماس ماندنی شد.

لاس پالماس برای خرید نیمی از حق انتقال ماروین به رئال مادرید دو میلیون یورو دریافت کرد. اگر لاس پالماس در آینده این بازیکن را بفروشد، نیمی از این مبلغ به حساب رئال مادرید واریز خواهد شد. این بازیکن بدین ترتیب امیدوار است که بتواند هم در پست دفاع راست و هم در پست بال راست، موثر ظاهر شود. 

قرارداد جدید ماروین پارک تا روز 30 ژوئن 2028 اعتبار خواهد داشت و این بازیکن می تواند چهار سال دیگر در لاس پالماس بماند. اگر ماروین تا پایان قراردادش در لاس پالماس بماند، به مدت شش سال در این تیم خواهد بود. البته هم لاس پالماس و هم رئال مادرید امیدوارند که این بازیکن بدرخشد و پیش از آن زمان فروخته شود تا هر دو باشگاه بتوانند از فروش او درآمدزایی کنند. ماروین در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و در فصل 21-2020 زیر نظر زیدان  توانست چندین بازی در تیم بزرگسالان داشته باشد.

4125