برنامه پیش‌فصل بایرن مونیخ در آسیا مشخص شد

برنامه پیش‌فصل بایرن مونیخ در آسیا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرن مونیخ، طبق روال هرساله، برنامه پیش‌فصل خود را به طور رسمی مشخص کرد. دیدار مقابل تاتنهام و تور تابستانی آئودی در کره جنوبی، از جذاب‌ترین اخبار این برنامه بودند.

به گزارش فوتبالی، فصل تازه‌ی باواریایی‌ها تحت هدایت ونسان کمپانی، از روز ۲۵ تیر آغار خواهد شد. تمام بازیکنان بایرن مونیخ، اعم از ملی‌پوشان و غیره، بایستی ۲۵ تیر در کمپ تمرینی این تیم در مونیخ حاضر شوند تا اولین اردوی تمرینی‌شان را زیر نظر سرمربی جوان و جدید خود آغاز کنند. این اردوی تمرینی ۱۰ روزه، از ۲۵ تیر تا ۴ مرداد ادامه خواهد داشت و بازیکنان باید طبق رسم هرساله‌ی بایرن، به مصاف روتاخ-اگرن، تیمی در سطح محلات آلمان خواهد رفت. دیدار تمرینی دیگر، ۷ مرداد در یک بازی دوستانه با باشگاه دورن، که در لیگ محلی حضور دارد خواهد بود؛ این دیدارها، صرفا باهدف حمایت از باشگاه‌های محلی برگزار خواهد شد.

از ۱۰ الی ۱۵ مرداد، تور تابستونی آئودی کاپ در قاره آسیا و کشور کره جنوبی، با تاتنهام هاتسپر از انگلستان رودررو می‌شوند. این تور ۵ روزه تبلیغاتی، از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود.

20 مرداد، بایرن مونیخ مطابق بندی که در قرارداد هری کین قرار دارد، یک بار دیگر با تاتنهام دیدار خواهد داشت. این دیدار، طبق بندی که در قرارداد هری کین، تخفیف ۱۰ میلیونی به همراه داشت انجام خواهد شد و احتمالا کاپیتان تیم ملی انگلستان، پس از پایان رقابت‌های یورو، بار دیگر شانس حضور در ورزشگاه خانگی تیم سابق خود را پیدا کند.

در نهایت و در ۲۶ مرداد، دور اول دی اف بی پوکال آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و اولم برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و پس از آن، تمام تیم‌های آلمانی وارد هفته‌ی آغازین رقابت‌های بوندسلیگا خواهند شد.

1428