راه و روش مهار کردن مسی را می‌دانیم

راه و روش مهار کردن مسی را می‌دانیم

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد جمعه یکم تیر ماه قرار است که تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف تیم ملی کانادا برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت یاران لیونل مسی چه نتیجه ای را به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، جسی مارش سرمربی تیم ملی کانادا پیش از بازی تیمش مقابل تیم ملی آرژانتین درباره رویارویی با این تیم گفت:" قبلا چند بار مقابل مسی مربیگری کرده ام و حتی در برخی از موارد هم موفق بوده ام. مسی می تواند راه خود را برای درخشش پیدا کند اما ما برای این مسئله آماده هستیم. هر چند که می دانیم کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت."

جسی مارش که سابقه هدایت تیم های لیدز یونایتد و لایپزیش را در کارنامه خود دارد در ادامه در تمجید از لیونل مسی گفت:" لئو مسی بازیکنی نیست که در طول بازی در یک جا ثابت بماند. تو تحرک و جابجایی زیادی در زمین دارد و زیرکی بالایی دارد. مسی همواره اعتماد به نفس ویژه ای درون زمین دارد و خصوصیاتی دارد که او را تبدیل به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال کرده است. راه حل برای ما این است که در طول بازی همیشه مراقب حرکات مسی باشیم. باید فضا را از مسی گرفت و راه را برای حرکت های او بست."

1471