دفاع راست 22 ساله موناکو، گزینه رم برای نقل و انتقالات تابستانی

دفاع راست 22 ساله موناکو، گزینه رم برای نقل و انتقالات تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی- وندرسون، مدافع کناری باشگاه موناکو مورد توجه سران آ اس رم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آ اس رم فصل آینده را با دنیله دروسی آغاز خواهد کرد. سرمربی‌ای که از اواسط فصل به‌عنوان سرمربی به باشگاه رم بازگشت و نتایج قابل قبولی هم به دست آورد. او گرگ‌های پایتخت‌نشین را به دیدار نیمه‌نهایی لیگ اروپا رساند اما در این مرحله مقابل بایر لورکوزن سرحال ژابی آلونسو شکست خورد و از صعود به دیدار پایانی باز ماند.

نتایج خوب او در قامت سرمربی رم، مدیران این باشگاه را ترغیب کرد تا پروژه بلندمدتی را با او آغاز کنند. پس از تمدید قرارداد با دروسی، مدیران رم به سراغ گزینه‌های این سرمربی جوان ایتالیایی رفتند تا برای فصل آینده، تیمشان را با تمام قوا راهی مسابقات کنند.

 به گزارش خبرگزاری ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، رم به دنبال جذب وندرسون، مدافع کناری 22 ساله موناکو هستند. فلورنت گیسولفی، مدیر فنی رم علاقه خاصی به این بازیکن دارد و می‌خواهد او را برای فصل آینده در تیم خود داشته باشد. گیسولفی با سبک بازی وندرسون کاملا آشنا است و از مدت‌ها قبل او را زیر نظر داشت. مدیر فنی رم شخصا با مدیران موناکو تماس برقرار کرد تا شرایط وندرسون را زیر نظر بگیرد. ظاهرا سران موناکو مبلغ 25 میلیون یورو را در ازای این بازیکن می‌خواهند. گفته می‌شود مدیران رم حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند و وندرسون را گران می‌دانند.

وندرسون در سال 2021 از باشگاه گرمیوی برزیل به موناکو پیوست و در سه فصل حضورش در باشگاه فرانسوی، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. 

1428