باشگاه آیندهوون خواستار جذب دائمی مدافع سابق بارسلونا اما بدون پرداخت حتی یک یورو

باشگاه آیندهوون خواستار جذب دائمی مدافع سابق بارسلونا اما بدون پرداخت حتی یک یورو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آیندهوون هلند قصد ادامه همکاری با مدافع راست باشگاه بارسلونا را دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه آیندهوون قهرمان فصل گذشته لیگ هلند پیش از این قصد داشتند بند خرید دائمی ۱۰ میلیون یورویی سرجینو دست مدافع راست آمریکایی را از تیم بارسلونا فعال کنند اما بعد مصدومیت رباط صلیبی از انجام این کار خودداری کردند زیرا این بازیکن مدت طولانی را از میادین دور خواهد بود و حداقل نیم فصل از فصل آینده لیگ هلند و مسابقات اروپایی را از دست خواهد داد.

حالا به نظر می رسد مجددا هلندی ها بازیکن آمریکایی را می خواهند اما حاضر نیستند حتی یک یورو برای او خرج کنند و قصد دارند این بازیکن را پس از بهبود دوران مصدومیت بدون هیچ هزینه ای باشگاه بارسلونا جذب کنند.

باشگاه پی اس وی آیندهوون در تابستان گذشته از جذب سرجینیو دست مدافع آمریکایی بارسلونا خبر داد و این فول‌ بک راست پا در انتقالی قرضی تا پایان فصل راهی آیندهوون شد. باشگاه هلندی بند خرید اختیاری ۱۰ میلیون یورویی برای جذب دائمی دست در اختیار داشت اما حالا داستان کاملا متفاوت شده است.

بازیکن سابق باشگاه بارسلونا که در این تیم نتوانست درخشش لازم را داشته باشد در تیم آیندهوون و تا زمان مصدومیت یکی از بهتربن های تیم هلندی بود.

۱۰۰۹