بازیکنی که مسی پیراهنش را با او عوض کرد

بازیکنی که مسی پیراهنش را با او عوض کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد در گام اول خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 با نتیجه دو بر صفر تیم ملی کانادا را شکست بدهد و به این ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در این بازی به طور کامل درون ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد خوبی داشت و در نهایت یک پاس گل به لوتارو مارتینز داد.

در پایان این بازی، بازیکنی که پیراهنش را با لیونل مسی عوض کرد، آلفونسو دیویس بود. آلفونسو دیویس بازیکن کانادایی بایرن مونیخ است که یک بازیکن شناخته شده به حساب می آید. قبلا هم و در زمانی که لیونل مسی بازیکن پاری سن ژرمن بود، پس از بازی پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، مسی و آلفونسو دیویس پیراهن هایشان را با هم عوض کرده بودند و حالا پس از بازی آرژانتین - کانادا هم این اتفاق رخ داد و مسی و دیویس پیراهن هایشان را عوض کردند.

شایعات و حرف و حدیث ها درباره آینده آلفونسو دیویس زیاد است و برخی ها گمانه زنی می کنند که این بازیکن در نهایت قرار است راهی رئال مادرید شود. باید دید که اوضاع برای دیویس که یک مدافع چپ سرعتی است، در بایرن مونیخ به چه شکل پیش می رود.

1471