عکس؛ حضور همسر و بچه‌های مسی در ورزشگاه برای اولین بازی آرژانتین

عکس؛ حضور همسر و بچه‌های مسی در ورزشگاه برای اولین بازی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی به همراه تیاگو، ماتئو و چیرو برای تماشای بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کانادا به ورزشگاه مرسدس بنز رفته بودند.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کانادا در بازی افتتاحیه رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی لئو مسی گلزنی نکرد اما یک پاس کل در دقیقه 88 به لوتارو مارتینز داد.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی به همراه پسر های مسی یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو به ورزشگاه مرسدس بنز رفته بودند تا بازی را از نزدیک ببینند و از لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین حمایت کنند. این ورزشگاه واقع در ایالت جورجیا در کشور آمریکا است و در شهر آتلانتا قرار دارد و شروع کوپا آمه ریکا در این ورزشگاه بود. گفتنی است که جام جهانی 2026 هم قرار است که در کشور های آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود.

در هر صورت یاران لئو مسی در قدم اول خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 سه امتیاز به دست آوردند و باید دید که در بازی های بعدی خود چه عملکردی خواهند داشت.

1471