از VAR تا فساد با مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال

از VAR تا فساد با مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون وارد بحث فساد و تنبیهات فوتبالی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، خبر استفاده از وی ای آر در بازی فینال جام‌حذفی خبر خوبی برای دو تیم سپاهان و مس رفسنجان بود اما استفاده از این تکنولوژی دردسرساز هم شد. توقف عجیبی پیش از پنالتی اصفهانی‌ها اتفاق افتاد که حوصله تماشاگران و بینندگان را سر برد. 

امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات وی ای آر در این بازی و همچنین وضعیت ورزشگاه آزادی گفت:«دیروز شش دقیقه طول کشید تا اعلام پنالتی شود. آن تایم به خاطر یک اختلال ارتباطی بود که وجود داشت. آقای دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران هم اشاره کرد که مشکلی به وجود آمد که زود برطرف شد. سکوها و زمین ورزشگاه آزادی در حال ترمیم بود اما به دلیل دستور وزیر محترم فینال در آنجا و با بهترین شرایط برگزار شد اما بعد از این بازی از امروز همان فضای بازسازی شروع خواهد شد. تا زمانی که این ورزشگاه آماده شود ما هم بازیهای مقدماتی جام ‌جهانی مرحله سوم نهایی را داریم. بازیهای میزبانی لیگ نخبگان را داریم و هم هفته اول لیگ برتر. به همین دلیل مکاتباتی هم با مسئولان ورزشگاه تختی داشتیم. اوایل دهه هشتاد هم وضعیت مشابهی داشتیم که ورزشگاه میزبان زمین چمن ترمیم و بهینه می‌شد و ورزشگاه تختی یک فصل تقریبا میزبان لیگ برتر شد اما در این بار نهایت دو سه هفته این اتفاق بیفتد. امیدواریم که با تلاش های بیشتر و دستورات از بالا این اتفاق زودتر انجام بشود.»

علوی در بخشی از صحبت‌هایش هم اشاره‌ای کوتاه به پرونده فساد در فوتبال و آخرین اطلاعات از آن و همچنین شایعاتی که در رسانه‌های آنطرف آبی مطرح می‌شود دارد: «فکر می‌کنم که مقام محترم قضایی دادگستری در این زمینه صحبت کامل انجام دادند و شفاف موارد را بیان کردند. گفتند افرادی که در این حوزه حضور دارند چه افرادی هستند. تکلیف رسانه‌های آن طرف آب که مشخص است و در مورد آنها حرفی نداریم اما از رسانه‌های داخلی سپاسگزاریم که بسیار به ما در تسهیل بحث کمک کردند. این موضوع وارد فاز جدیدی هم در کمیته اخلاق خواهد شد و امیدواریم که همه ابعاد آن بررسی شود در کنار زحماتی که دادگستری و مقامات قضایی کرمان می‌کشند و امیدواریم فصل بعدی در آرامش روانی کامل برگزار شود. کمیته اخلاق تنبیهات درون فوتبالی و همچنین روندهای جدیدی در مورد مسائل مختلف را بررسی خواهد کرد.»

4326