ترکیب لهستان - اتریش/ لواندوفسکی روی نیمکت!

ترکیب لهستان - اتریش/ لواندوفسکی روی نیمکت!

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب دو تیم اتریش و لهستان منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم های لهستان و اتریش دومین دیدار خود را در مرحله گروهی یورو 2024 برگزار می کنند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذارند که لهستان در اولین بازی مقابل هلند با حساب یک بر صفر تن به شکست داد و اتریش در برابر قهرمان جام جهانی 2018 با نتیجه خفیف یک بر صفر باخت تا پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار واجب باشد. 

این دومین تقابل لهستان و اتریش در تورنمنت بزرگ می باشد. آخرین بار دو تیم در یورو 2008 به مصاف هم رفتند که آن دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. همچنین اتریش در 5 بازی گذشته خود مقابل لهستان در تمامی رقابت ها، نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و 3 باخت و 2 تساوی به دست آورده است. 

هر دو مربی نسبت به بازی گذشته چند تغییر در ترکیب خود داده اند، اما نکته مهم، نیمکت نشینی لواندوفسکی به خاطر مصدومیت است.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می باشد؛

لهستان

وویچک شزنی، یان بدنارک، یاکوب کیویور، پاول داویدوویچ، فرانکوفسکی، بارتوش اشلیس، یاکوب پیوتروفسکی، پیوتر زیلینسکی، نیکولا زالوسکی، آدام بوشکا و کریشتوف پیونتک

اتریش

پاتریک پنتس، فیلیپ امونه، گرنوت تراونر، فیلیپ لاینهارت،، اشتفان پوش، فلوریان گریلیتش، نیکولاس سایوالد، مارسل سابیتزر، کریستوف، بامگارتنر، کنراد لایمر و میشل گرگوریتش، 

4416