یک تیم عربستانی دیگر وارد رقابت برای خرید کاپیتان رئال مادرید شد

یک تیم عربستانی دیگر وارد رقابت برای خرید کاپیتان رئال مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید در حال مذاکره با باشگاه القادسیه عربستان است و ممکن است راه کریم بنزما را ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ناچو با رئال مادرید 9 روز دیگر به پایان می رسد و انتظار می رود که این مدافع باتجربه به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. حالا لکیپ مدعی است او در مرحله مذاکرات پیشرفته با تیم القادسیه عربستان قرار دارد که به تازگی توانسته به سطح اول فوتبال عربستان راه پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، در ابتدای همین ماه اخبار زیادی راجع به قرارداد بستن ناچو با الاتحاد و هم تیمی شدن دوباره او با کریم بنزما به گوش رسید، اما این مذاکرات به خاطر کارهای اداری به تعویق افتاد و همین تعویق باعث شد تا القادسیه فرصت مذاکره کردن با ناچو را داشته باشد. القادسیه به دنبال بازیکنان باتجربه است که علاوه بر سطح کیفی بالا در داخل زمین، بتوانند رختکن را نیز کنترل کنند. ناچو به خاطر تجربه بالایش و همچنین موفقیت های اخیرش با رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، یک گزینه ایده آل برای القادسیه به شمار می رود. 

رئال مادرید به دنبال خرید یک جانشین مناسب برای ناچو است و از لنی یورو مدافع لیل به عنوان جدی ترین گزینه لوس بلانکوس نام برده می شود. 

4416