واکنش مهاجم سابق بارسلونا به فرصت‌سوزی هایش مقابل هلند

واکنش مهاجم سابق بارسلونا به فرصت‌سوزی هایش مقابل هلند

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم حال حاضر باشگاه اتلتیکو مادرید و مهاجم سابق بارسلونا شب گذشته در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند به هیچ عنوان عملکرد خوبی از خودش نشان نداد و انتقاد های زیادی بر علیه او شکل گرفت.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی فرانسه و هلند به تساوی بدون گل دست یافتند. فرانسوی ها در این بازی فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما آن ها را از دست دادند. آنتوان گریزمن یکی از بازیکنانی بود که فرصت های گلزنی فرانسوی ها را خراب می کرد و نمی توانست گلزنی کند.

آنتوان گریزمان پس از بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند، در گفت و گو با خبرنگاران درباره عملکرد خو گفت:" باید به هلند گل می زدم و حیف شد که چنین اتفاقی رخ نداد. از موقعیت هایی که داشتم استفاده نکردم. در این بازی می توانستیم خیلی بهتر از این ها کار کنیم. در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و در این بخش بود که ناکام ماندیم. نباید به خودمان استرس راه بدهیم چرا که در نهایت گلزنی خواهیم کرد."

1470