خروجی صحبتهای بادامکی؛ وقتی ایتالیایی‌ها؛ پرسپولیس را با مشکل مواجه کردند

خروجی صحبتهای بادامکی؛ وقتی ایتالیایی‌ها؛ پرسپولیس را با مشکل مواجه کردند

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای دیشب معاون باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که استراتژی این باشگاه برای انتخاب سرمربی‌اش، حداقل در فاز اول، شکست خورده است.

به گزارش فوتبالی، حسین بادامکی در شرایطی از والتر ماتزاری به عنوان گزینه اصلی این باشگاه نام برده که چند روز قبل در مصاحبه با فوتبالی مدعی شده بود که این سرمربی ایتالیایی اصلا در میان گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیم وجود ندارد. 

به نظر می‌رسد بادامکی با مطرح کردن چنین ادعایی به دنبال این بوده تا در سکوت خبری کامل و بدون درزکردن هیچ خبری مذاکرات را با سرمربی فصل گذشته ناپولی انجام بدهد. هدفی که تا حدود زیادی هم در انجام آن موفق بودد اما گویا پخش شدن خبر از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران ایتالیایی اجازه نداد تا این هدف به سرانجام برسد و تا این لحظه که حضور ماتزاری در تهران منتفی شده است.

این اولین باری نیست که در زمان مذاکره باشگاه‌های مختلف با بازیکنان یا مربیان خارجی چالش‌هایی به وجود می‌آید. حضور در ایران برای بازیکنان و مربیان خارجی، حساسیت‌های خاص خود را دارد و به همین دلیل کوچکترین اظهارنظر منفی می‌تواند به یکباره آنها را با شک مواجه کرده و یا از تصمیم خود پشیمان کند. با این حال از صحبت‌های بادامکی مشخص است که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند تا مشکلات با ماتزاری را حل کرده و بتواند او را به ایران بیاورد.

4326