«مسی برزیلی» رسماً به چلسی پیوست

«مسی برزیلی» رسماً به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پالمیراس همچنان از وداع استعدادهای جوان خود درآمدزایی می کند و چلسی نیز روی خرید بازیکنان جوان سرمایه گذاری می کند.

به گزارش فوتبالی، استوائو ویلیان 17 ساله ملقب به "مسینیو" رسما به  چلسی ملحق شد. لندنی ها برای خرید "مسی برزیلی" 45 میلیون یورو نقد به علاوه 20 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداختند. البته بر اساس قوانین فیفا،  استوائو باید تا هجده سالگی منتظر بماند و در تابستان 2025 به چلسی ملحق خواهد شد.

پالمیراس دو سال پیش، اندریک را با مبلغ 25+35 میلیون یورو به رئال مادرید فروخت که این بازیکن در این تابستان بعد از هجده ساله شدنش به رئال ملحق می شود و حالا استوائو نیز با مبلغی بیشتر راهی چلسی شده است. از مبلغ پرداختی، 70 درصد به پالمیراس می رسد و 30 درصد به خانواده بازیکن. 

استوائو در یک سال آینده به رهبر خط حمله پالمیراس تبدیل خواهد شد چرا که اندریک از این تیم جدا شده و به رئال مادرید ملحق شده است و وداع لوئیز گیلیرمه نیز قطعی شده است. تیم برزیلی باید در یک هشتم نهایی جام لیبرتادورس به مصاف بوتافوگو برود. 

بر اساس قوانین فیفا، بازیکنان برزیلی  قبل از 18 سالگی نمی توانند از کشور خود خارج شوند و بدین ترتیب استوائو باید تا سال آینده برای پیوستن به چلسی  منتظر بماند. این بازیکن به واسطه سبک بازی خود با مسی مقایسه می شود و به همین خاطر لقب "مسینیو" را کسب کرده است.

4125