مهاجم جوان آستون ویلا در آستانه‌ی پیوستن به چلسی

مهاجم جوان آستون ویلا در آستانه‌ی پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه چلسی و آستون ویلا در آستانه توافق بر سر انتقال عمری کلیمن مهاجم ۱۸ ساله آکادمی آستون ویلا هستند.

به گزارش فوتبالی، عمری کلیمن بازیکن متولد ۲۰۰۵ است و از آکادمی آستون ویلا به تیم اصلی این باشگاه اضافه شده است. انتقال یان ماتسن از چلسی به آستون ویلا تقریبا تمام شده است. در بین مذاکرات بین دو باشگاه چلسی درخواست جذب کلیمن را در یک انتقال جداگانه کرد.

به‌ گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، عمری کلیمن با قراردادی به ارزش ۱۹ میلیون پوند به چلسی می‌پیوندد. او بازیکنی خواهد بود که چلسی در ازای یان ماتسن از آستون ویلا درخواست کرد و فعلا خبری از انتقال جان دوران به چلسی نخواهد بود.

فابریزیو رومانو در ادامه‌ی خبر گفته است که توافق کامل بین هر دو باشگاه برای این انتقال صورت گرفته است. هزینه انتقال ۱۹ میلیون پوند و تا سال ۲۰۳۰ با قابلیت یک سال تمدید اختیاری خواهد بود.

عمری کلیمن سابقه‌ی بازی برای تیم‌های ملی پایه انگلیس و ایرلند شمالی را دارد. این مهاجم در فصل گذشته برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های آستون ویلا پس از انجام ۱۸ بازی آمار ۱۰ گل و ۱ پاس گل را ثبت کرده و همچنین ۶ بازی برای تیم بزرگسالان و زیر نظر اونای امری در فصل گذشته انجام داده است.

۱۴۲۸