چلسی علاقه‌مند به جذب مهاجم کانادایی لیل

چلسی علاقه‌مند به جذب مهاجم کانادایی لیل

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در راستای تقویت خط حمله و پست مهاجم نوک، علاقه‌مند به جذب جاناتان دیوید مهاجم تیم لیل فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی در ادامه‌ی بررسی گزینه‌های موجود برای تقویت خط حمله و خصوصا مهاجم هدف، اینبار به دنبال جاناتان دیوید مهاجم ملی پوش کانادایی تیم لیل فرانسه است. گفته‌ می‌شود این مهاجم در نقل و انتقالات تابستانی آماده‌ی ترک لیل خواهد بود.

به گزارش دیوید اورنشتین خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، مسئولین این تیم با جاناتان دیوید مهاجم کانادایی لیل فرانسه در مورد انتقال احتمالی در تابستان صحبت کرده است. مهاجم ۲۴ ساله در میان دیگر گزینه‌ها، زیر ذره بین چلسی است. قرارداد این‌ مهاجم با لیل تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و هزینه انتقال او احتمالا بسیار بالا نخواهد بود.

با توجه به این بررسی‌ها اما هنوز تماسی با لیل از طرف چلسی وجود ندارد اما روابط بین دو باشگاه‌ خوب است. میلان یکی دیگر از باشگاه‌های خواهان دیوید بود اما پائولو فونسکا سرمربی جدید میلان و سابق لیل نمی‌خواهد مهاجم لیل کانادا را به جمع روسونری بیاورد، زیرا او این مهاجم را از نظر بدنی برای پروژه جدید میلان نامناسب می‌داند.

جاناتان دیوید پس از حضور چهار فصلی در لیل، ۱۸۳ بازی انجام داده و آمار ۸۴ گل و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده است.

۱۴۲۸