دفاع ستاره رئال مادرید از وینگر سابق بارسلونا علیرغم عملکرد ضعیفش

دفاع ستاره رئال مادرید از وینگر سابق بارسلونا علیرغم عملکرد ضعیفش

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله ستاره پی اس جی عملکرد ضعیفی در تیم ملی فرانسه در یورو 2024 داشته، اما اورلین شوامنی هافبک رئال مادرید معتقد است که وینگر سابق بارسلونا همچنان یک بازیکن کلیدی برای آن هاست.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه تحت هدایت دیدیه دشان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو 2024 است، اما آن ها هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. خروس ها در بازی اول مقابل اتریش به لطف گل به خودی به پیروزی یک بر صفر رسیدند و در دیدار مقابل هلند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند. یکی از بازیکنانی که توسط رسانه ها مورد انتقاد شدید قرار گرفته، عثمان دمبله است. 

به نقل از سایت گل، اورلین شوامنی در دفاع از هم وطنش به خبرنگاران گفت: "هیچ چیزی نمی تواند روی عثمان اثر بگذارد و همه چیز خوب است. دمبله یک بازیکن استثنایی است. او برای سیستم بازی ما خیلی مهم است. می دانیم این بازیکن موقعیت های زیادی برای ما خلق می کند و ممکن است چند فرصت خوب گلزنی از دست دهد. همه چیز نرمال و طبیعی است و جای نگرانی نیست."

 روز سه شنبه، آخرین دیدار مرحله گروهی فرانسه مقابل لهستان برگزار خواهد شد و قهرمان جام جهانی 2018 برای صدرنشینی باید در این بازی به پیروزی برسد.

4416