مدیرعامل شمس آذر قزوین در رفسنجان بازداشت شد!

مدیرعامل شمس آذر قزوین در رفسنجان بازداشت شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هر چند گفته می‌شد خداداد افشاریان هنوز اعترافی نکرده است اما خبرگزاری فارس خبر داده اعترافات رئیس سابق کمیته داوران، مدیرعامل یک باشگاه دیگر لیگ برتری را هم به دادسرا کشانده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که پرونده فساد گسترده در باشگاه مس رفسنجان در دادسرای کرمان و رفسنجان و همچنین کمیته اخلاق، همچنان مفتوح است روز گذشته ابعاد جدیدی در پرونده‌های مربوط به فساد رو شد. 

خبرگزاری فارس امروز نوشته است پس از اعتراف‌های خداداد افشاریان، رئیس سابق کمیته داوران، نام شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر مطرح شده و او هم به دادسرای رفسنجان احضار شده است و دیروز در این دادسرا حضور پیدا کرده است.

البته گفته می‌شود از آنجاییکه خداداد افشاریان در این دادسرا، زندی را هم در ماجراهای مربوط به فساد دارای نقش دانسته به همین دلیل او به استان کرمان احضار شده اما آنطور که فارس نوشته است شنیده شده مدیرعامل شمس آذر پس از حضور در دادسرای رفسنجان و تفهیم تهام بازداشت شده است.

البته اتهامات او ربطی به فساد در باشگاه مس رفسنجان ندارد اما اعترافات افشاریان و احتمالا محمودزاده باعث شده تا او هم بازداشت شود.

از امروز صبح نام باشگاه مس کرمان به پرونده فساد در فوتبال ایران اضافه شده است.