فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر کم بودن سن یامال جریمه می‌شود!

فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر کم بودن سن یامال جریمه می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - بیلد گزارش داده است که فدارسیون فوتبال اسپانیا ممکن است که توسط دولت آلمان به خاطر سن لامین یامال جریمه شود!

به گزارش فوتبالی، یامال فقط 16 سال سن دارد و بر اساس قوانین دولت آلمان، افراد زیر 18 سال حق ندارند که بعد از ساعت 23 کار کنند و به همین علت لاروخا ممکن است که توسط دولت آلمان 30 هزار یورو جریمه شود!

هر چند که بازیهای یورو تا ساعت 23 به وقت محلی تمام می شوند اما گفتگوی یامال با رسانه ها و بقیه مسائل باعث می شود که او همچنان بعد از این ساعت مشغول به کار محسوب شود. 

بر اساس قوانین دولت آلمان، افراد زیر 18 سال حق کار کردن بعد از ساعت 20 به وقت محلی را ندارند اما در مورد ورزشکاران این استثنا وجود دارد که تا ساعت 23 می توانند کار کنند و اگر بعد از این ساعت کار کنند، جریمه می شوند!

یامال در دو بازی مقابل کرواسی و ایتالیا فیکس بود و این قانون را زیر پا گذاشت و حالا باید دید که دولت آلمان در مورد او چه تصمیمی می گیرد. تیم ملی اسپانیا تنها تیمی است که بازیکن تیم زیر 18 سال را در لیست خود دارد در حالی که بازیکنانی نظیر زایر امری در فرانسه یا سائر در اسلواکی نیز سن کمی دارند اما بالای 18 سال سن دارند!

4125