صرف نظر میلان از دنبال کردن هدف منچستریونایتد؛ لوکاکو، گزینه جدید میلانی‌ها

صرف نظر میلان از دنبال کردن هدف منچستریونایتد؛ لوکاکو، گزینه جدید میلانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد ممکن است تنها تیم حاضر در رقابت جذب جاشوآ زیرکزی باقی بماند زیرا میلان نظر خود را از این بازیکن برداشته و به جذب روملو لوکاکو می‌اندیشد.

به گزارش فوتبالی، ابتدا در ماه ژانویه بود که خبر علاقه شدید منچستریونایتد به زیرکزی برای انتقال در تابستان منتشر شد. هفته پیش نیز اخبار زیادی پخش شد که حاکی از پیشروی شیاطین سرخ در رقابت جذب مهاجم جوان بلونیا بود. میلان نیز اکثر ماه ژوئن را با ارتباط برقرار کردن با اطرافیان زیرکزی گذراند. قرارداد این بازیکن بند فسخی به ارزش 34 میلیون پوند را در بر دارد اما توافقات شخصی و هزینه های نمایندگان بازیکن، تا به اینجا مانع شکل گیری توافق نهایی شده است، هرچد اینگونه گفته شده است که موارد ذکر شده، مشکلی برای منچستریونایتد به حساب نمی‌آید.

به نقل از گازتا دلو اسپورت، میلان در نهایت تصمیم خود را گرفته است و مبلغ 12.7 میلیون پوندی درخواستی مدیر برنامه های زیرکزی را پرئاخت نخواهد کرد و در صورتی که این مبلغ درخواستی تغییر نکند، به دنبال دیگر گزینه های خود خواهد رفت. یکی از نام های مورد بحث در سن سیرو، روملو لوکاکو است که انتظار می‌رود پس از اینکه دو سال گذشته را به صورت قرضی در اینتر و رم سپری کرده، چلسی را ترک کند.

2102