ایتالیا حریف سوئیس در دور ۱/۸ نهایی یورو شد

ایتالیا حریف سوئیس در دور ۱/۸ نهایی یورو شد

پایگاه خبری فوتبالی- با صعود تیم ملی فوتبال ایتالیا تکلیف اولین بازی دور حذفی یورو ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، در شب صعود دراماتیک تیم ملی ایتالیا به عنوان تیم دوم گروه مرگ رقابت های یورو ۲۰۲۴ با کسب تساوی ثانیه های پایانی برابر کرواسی حالا شاگردان لوچانو اسپالتی حریف دور بعد خود در مرحله ۱/۸ نهایی رقابت ها را شناختند. به این ترتیب اولین دیدار حذفی یورو مشخص شد و دو تیم ایتالیا و سوئیس روز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی سوئیس که همراه با مورات یاکین مربی جوان و موفق خود از جمله تیم های خوب رقابت های این دوره از یورو بوده و در فاز هجومی با ستاره های خود مانند بریل امبولو و ژردان شقیری نتایج خوبی را گرفته حریف سختی برای ایتالیا خواهد بود که در فاز دفاعی شرایط ایده آل هواداران را نداشته و قطعا در مقابل سوئیس کار سختی در دور حذفی رقابت ها برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال سوئیس در دیدار آخر دور گروهی خود و در پیکاری تنگاتنگ مقابل آلمان، میزبان مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به تساوی یک بر یک دست یافت. آلمان گل تساوی را در واپسین لحظات توسط فولکروگ به ثمر رساند و به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم‌‌ نهایی صعود کرد.

۱۰۰۹